Lõõgastuskeskuse külastaja hea tava
Hea külaline!
Meil on hea meel tervitada sind Metropol Spa Hotelis!
Soovime, et kõik lõõgastuskeskuse külastajad tunneksid end meie juures oodatuna ning mugavalt
- Hoolitsusi saad broneerida hotelli kodulehel, telefoni või e-maili teel ning kohapeal spaakeskuse vastuvõtus, Metropol Spa Hoteli korrusel.
- Palun saabu broneeritud hoolitsusele 5-10 minutit varem, et jõuaksid end häälestada eelseisvaks lõõgastuseks.
- Enne hoolitsust palume sul täita kliendi anamneesi, et veenduda võimalike vastunäidustuste puudumises. Kui kahtled, pea nõu meie spaateenindajatega.
- Kui oled hotelli külaline, võid soovi korral lõõgastuskeskusesse saabuda hommikumantlis ning sussides.
- Hoolitsuse eest tasumine toimub enne hoolitsuse algust spaa vastuvõtus. Võimalik on tasuda nii sularahas kui kaardiga.
- Spaateenindaja tutvustab hoolitsuse käigus kasutatavaid tooteid ning soovitab ka kaasamüügitooteid koduhoolduseks.
- Hoolitsuse käigus anna julgelt teenindajale teada, kas sul on mugav/ebamugav, külm/kuum, massaažitugevus on piisav jne.
- Kui jõuad broneeritud ajast hiljem kohale, ei saa me garanteerida sulle hoolitsuse kestvust maksimaalses mahus. Seetõttu palume sul esimesel võimalusel meie administraatorit hilinemisest teavitada. Palun pea meeles, et hilinemisel sinu hoolitsus hilinetud aja võrra lüheneb.
- Hilinedes üle poole hoolitsuse kestvusest, tühistame broneeringu automaatselt.
- Kui soovid oma broneeringut tühistada või muuta, palun teavita meid sellest minimaalselt 1 päev ette.
- Lõõgastuskeskus on rahu ja vaikuse koht. Palume mobiiltelefonid välja lülitada ning rääkida vaiksemal häälel.
- Spaas ja lõõgastuskeskuses joobes ning ebasündsalt käituvaid inimesi ei teenindata. Spaateenindajal/-administraatoril on õigus sellises olukorras broneeritud hoolitsus tühistada.
Kui sa ei ole mõnes küsimuses kindel, pea julgelt nõu meie spaateenindajaga.
Soovime sulle meeldejäävat puhkust